El 24 de juliol va ser detingut en un operatiu Anticorrupció
El BOE ha publicat aquest dijous el cessament del president de l’Autoritat Portuària de Balears (APB), Joan Gual de Torrella, investigat en un cas de presumpta corrupció.
La publicació de l’ordre del Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana arriba gairebé un mes després que el Consell de Govern autonòmic apartés Gual de Torrella del càrrec, el passat 7 d’agost.
L’Autoritat Portuària ha publicat un missatge en el seu compte oficial de Twitter agraint “de manera sincera” el treball de Gual de Torrella durant els últims cinc anys al capdavant de l’organisme.
El 24 de juliol, Gual de Torrella va ser detingut al costat d’altres quatre directius de l’APB per la Guàrdia Civil en un operatiu Anticorrupció. Va ser posat en llibertat provisional hores després.
El cas està relacionat amb una adjudicació d’uns amarraments a Menorca i unes licitacions de contractes públics, que van ser denunciats.
De moment, el Govern no ha revelat el nom de cap possible candidat per a substituir a Gual de Torrella en el càrrec.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici