Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El còmput final del Govern suma a aquests 855 milions d'ajudes directes els 162 milions dels fons ICO i COFIDES, amb la qual cosa, les aportacions de l'Estat superaran els 1.017 milions
Un comerç amb la persiana baixada. /EFE
149 Consulta aquí el BOE del repartiment des fons per comunitats
Balears rebrà 855,7 milions d’euros dels 7.000 milions aprovats pel Govern central per a ajudes directes als sectors amb major impacte per la crisi de la covid-19.
Segons l’ordre del Ministeri d’Hisenda en la qual es detalla el repartiment per comunitats d’aquests fons, publicada aquest divendres pel Butlletí Oficial de l’Estat, Balears és la quarta comunitat amb major assignació, per darrere de Canàries (1.144 milions d’euros), Andalusia (1.109 milions) i Catalunya (993,2 milions).
El còmput final del Govern suma a aquests 855 milions d’ajudes directes els 162 milions dels fons ICO i COFIDES, amb la qual cosa, les aportacions de l’Estat superaran els 1.017 milions.
Més informació: El Congrés aprova el paquet d’ajudes per a autònoms i empreses
Balears rebrà més de 900 milions del fons d’ajudes directes de l’Estat
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles