Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Des del començament de la pandèmia s'han publicat 58 números extraordinaris.
Entram al BOIB, el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Es tracta del diari oficial de referència a la comunitat. Un servei públic essencial que va néixer per donar autenticitat i oficialitat als actes jurídics i normes de totes les administracions de les illes balears. És on es dona una classe de publicitat formal a allò que s’hi publica.
Des del començament de la pandèmia s’han publicat 58 números extraordinaris. Enguany superen els 200, 40 més que al passat exercici. Hi ha hagut dies en què se n’han publicat fins a tres. Són casos especials, majoritàriament derivats de processos electorals o de constitució de nous governs.
L’any 2012 va deixar d’imprimir-se en paper. Ara qualsevol consulta que en vulguin fer els ciutadans l’han de realitzar estrictament de manera telemàtica. El butlletí oficial de la província és la primera referència que existeix abans del procés autonòmic. Després va sorgir el BOCAIB per convertir-se des del 2000 en el butlletí oficial de les illes. Tots els números estan disponibles a la web per a la seva consulta. A l’ens hi fan feina una desena de persones.
I’m really enjoying the theme/design of your weblog. Do you ever run into any browser compatibility problems? A few of my blog audience have complained about my website not operating correctly in Explorer but looks great in Opera. Do you have any solutions to help fix this issue?
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació