Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Sumen un total de 4,7 milions d'euros i es podran començar a demanar a partir del 10 de febrer
149
El Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) publica aquest dissabte les bases de les ajudes destinades als negocis d’Eivissa afectats per les últimes restriccions i tancaments decretats per la pandèmia de covid-19.
Les ajudes directes són d’un total de 4,7 milions d’euros i es podran començar a demanar a partir del 10 de febrer per via telemàtica a través de les seus electròniques del Consell d’Eivissa i dels cinc ajuntaments de l’illa. S’hi poden beneficiar els establiments dels sectors de la restauració, gimnasos, spas, acadèmies i altres.
La quantia serà de 1.500 euros al mes per centre de treball durant un període màxim de tres mesos (gener, febrer i març), amb un màxim de 4.500 euros.
En el cas de tenir dos centres de treball serà de 3.000 euros al mes amb un màxim de 9.000 euros, sempre que en aquell mes estigui vigent algun tipus de restricció per causes sanitàries.
Tota la informació, aquí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles