Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

250 persones han participat a l'acte, que ha culminat amb un dinar de germanor per recuperar forces
Aquest diumenge és el dia del patró dels Bombers de Mallorca, i per això s’han fet diferents actes de celebració per Sant Joan de Déu.
A les 9.00 hores, el president del Consell, Llorenç Galmés ha visitat el Parc de Bombers d’Inca i, en acabar, els integrants del cos han partit junts d’excursió fins al cim del Puig Major. Unes 250 persones han participat a l’acte que ha culminat amb un dinar de germanor per recuperar forces.
Galmés ha volgut donar el suport i agraïment als bombers. Espera que a l’estiu el nou parc de Manacor estigui ja en funcionament.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor