Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

250 persones han participat a l'acte, que ha culminat amb un dinar de germanor per recuperar forces
Aquest diumenge és el dia del patró dels Bombers de Mallorca, i per això s’han fet diferents actes de celebració per Sant Joan de Déu.
A les 9.00 hores, el president del Consell, Llorenç Galmés ha visitat el Parc de Bombers d’Inca i, en acabar, els integrants del cos han partit junts d’excursió fins al cim del Puig Major. Unes 250 persones han participat a l’acte que ha culminat amb un dinar de germanor per recuperar forces.
Galmés ha volgut donar el suport i agraïment als bombers. Espera que a l’estiu el nou parc de Manacor estigui ja en funcionament.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes