Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La UIB ha organitzat les vint-i-novenes jornades d'antropononímia i toponímia
Hi ha carrers a s’Arenal de Palma que són a tots els mapes i guies, però que la gent desconeix. Des del boom turístic s’anomenen segons els hotels i les discoteques que varen construir durant els anys 50 i 70.
Els topònims enriqueixen el vocabulari, però també van en detriment dels mots que donen nom a molts carrers i localitzacions des de fa segles.
Qui coneix el carrer de Pare Bartomeu Salvà? Gairebé ningú. Només els residents de la zona i els taxistes. La clientela, en canvi, té clar que aquest emblemàtic carrer de s’Arenal no té nom de capellà.
El boom turístic canvià també en nom d’aquest carrer: s’Arenal. Els 10 balnearis de l’època, que ara en són 15, servien de punt de trobada de la gent. També ara.
La UIB ha organitzat les vint-i-novenes jornades d’antropononímia i toponímia. Una oportunitat per conèixer les històries i curiositats, que hi ha darrere de molts noms.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora