Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El personal de l'oficina de la Delegació del Govern ja s'ha vist incrementat a Mallorca per 4 persones; i el de la Policia Nacional ho farà pròximament
La Delegació del Govern a les Illes i la Policia Nacional han presentat un paquet de mesures destinades a descongestionar el sistema de cites prèvies d’estrangeria a Mallorca. Volen més personal i limitar una cita per persona.
L’objectiu és eliminar el col·lapse d’aquest servei que, segons els responsables, es conseqüència de l’absentisme a les cites i també de l’increment de residents britànics que volen regularitzar la seva situació abans del Brexit.
El personal de l’oficina de la Delegació del Govern ja s’ha vist incrementat a Mallorca per 4 persones; i el de la Policia Nacional ho farà pròximament.
L’ambaixada britànica ha recomanat als britànics residents a Espanya que demanin el certificat de registres. I la Policia Nacional és l’encarregada del seu tràmit. Un pic s’hagi consumat el Brèxit, els que no tenguin aquest certificat hauran de regularitzar la seva sitaució amb la Delegació del Govern. Per minvar el temps d’espera, a més, es limitarà a una cita per persona el màxim que es podrà demanar. D’aquesta manera es vol POSAR FI A l’absentisme a les cites, que fins ara era del 25%.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi