El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

Els hotelers de la zona reconeixen que és complicat que els joves compleixin els protocols
El personal d’un hotel de l’arenal de Llucmajor assegura fora de càmera que està cansat de recordar als clients que no poden entrar-hi sense mascareta. “Si fas una volta pel passeig de l’Arenal pots veure que ningú la porta. Molt pocs. Els pots contar en una mà”, afirma Frank Wikler, portaveu d’Agrupació Ciutadana Ciutat de s’Arenal.
Els hotelers asseguren que compleixen les mesures perquè després d’un any de pandèmia volen que tot funcioni bé, però reconeixen que és complicat que els joves compleixin els protocols.
Els veïnats conviuen amb aquest tipus de turisme. Segons explica Wikler, “es veu tot en els balcons o millor dit s’escolta molt des dels balcons perquè hi ha festa, competicions de càntics entre els diferents pisos”. Assegura que davant aquestes aglomeracions, “òbviament hi ha aquest risc i crec que això es veia venir”.
Els paquets vacacionals per a estudiants venen organitzats des del seu lloc d’origen, a través d’una agència especialitzada en viatges de final de curs. El director de general de Viatges Kontiki, Pedro Iriondo, afirma que “nosaltres no portem els estudiants. Organitzam els hotels, els vols o també el vaixell per portar-los aquí. Després ells ja contracten altres serveis com poden ser les festes”. Aquesta mateixa agència ha gestionat el 25% d’aquest tipus de viatges.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies