Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El ferri va encallar el 8 de juny a l'entrada del port eivissenc
El ferri ràpid Pinar del Río, de la naviliera Baleària, ha reprès aquest divendres la connexió entre Dénia i Sant Antoni, segons ha informat la companyia en un comunicat.
La companyia ha apuntat que ja s’han reparat els danys del vaixell, que va encallar el passat 8 de juny a l’entrada del port de Sant Antoni. Les reparacions del casc del patí de babord s’han realitzat a Algesires.
El Pinar del Río unirà Dénia amb Sant Antoni amb dues connexions diàries, excepte els dimecres, des de juliol fins a setembre.
El ferri ràpid, que pot navegar a una velocitat de 32 nusos, uneix els dos ports en dues hores i té una capacitat per a 450 persones i 80 vehicles. A més, disposa de diferents acomodacions, cafeteria, tenda i serveis per a bebès i mascotes.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor