Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El ferri va encallar el 8 de juny a l'entrada del port eivissenc
El ferri ràpid Pinar del Río, de la naviliera Baleària, ha reprès aquest divendres la connexió entre Dénia i Sant Antoni, segons ha informat la companyia en un comunicat.
La companyia ha apuntat que ja s’han reparat els danys del vaixell, que va encallar el passat 8 de juny a l’entrada del port de Sant Antoni. Les reparacions del casc del patí de babord s’han realitzat a Algesires.
El Pinar del Río unirà Dénia amb Sant Antoni amb dues connexions diàries, excepte els dimecres, des de juliol fins a setembre.
El ferri ràpid, que pot navegar a una velocitat de 32 nusos, uneix els dos ports en dues hores i té una capacitat per a 450 persones i 80 vehicles. A més, disposa de diferents acomodacions, cafeteria, tenda i serveis per a bebès i mascotes.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13