Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els quadres s'inspiren en el poemari 'Ragtime', de Francesc Garriga
‘El buit d’on has vengut’ és el títol de la nova exposició individual que el pintor llosetí Tomeu Coll inaugura demà a sa Quartera d’Inca.
En aquesta ocasió, l’artista inspira la seva obra en els versos del llibre ‘Ragtime’ del ja desaparegut poeta català Francesc Garriga
Tomeu Coll, que fa 4 anys que no exposava a Mallorca, ha dedicat 10 mesos al procés creatiu i en aquesta ocasió, el blau és el color present en cadascuna de les obres exposades.
Figures humanes, figures geomètriques… són presents en unes composicions en què l’autor defuig del relleu, però juga amb l’esprai, la pintura a l’oli i els pigments.
El ‘Buit d’on has vengut’, que s’inaugura demà horabaixa (20 h.), es podrà visitar a sa Quartera Centre d’Art fins al 15 de març.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre