Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Quan comença el període de restriccions al trànsit, en vigor fins al 30 de setembre
El bus llançadora del TIB al far de Formentor reprèn el servei des de dissabte 1 de juny, quan comença el període de restriccions al trànsit, en vigor fins al 30 de setembre.
Com ha informat la Conselleria d’Habitatge, Territori i Mobilitat, durant els mesos en què la carretera està tancada als vehicles privats (l’horari de restriccions al trànsit és de 10.00 a 22.30 hores), la línia 334 de la xarxa del TIB allarga el seu recorregut fins al far per a connectar Alcúdia i el Port de Pollença amb els diferents punts d’interès de la península de Formentor.
Així doncs, en les parades actuals de la península de Formentor, la del mirador del Colomer i la de la platja, s’hi afegeixen les parades de Cala Murta/Cala Figuera i la del far. El bus llançadora ofereix un servei cada 35 minuts en la major part del dia.
El vehicle de reforç que l’any passat tenia sortida des de la platja s’incorpora enguany a la parada Centre del Port de Pollença, on es concentren la majoria dels viatgers. D’aquesta manera, des de les 11.30 hores i durant tot el dia coincidiran dos busos per a poder respondre a l’alta demanda d’aquest servei i facilitar el viatge a tots els usuaris.
L’any passat, durant els quatre mesos del període de restriccions al trànsit, 334.284 usuaris van viatjar amb el bus llançadora a la península de Formentor, la qual cosa representa una mitjana de 2.740 usuaris al dia.
Els usuaris que disposen de targeta intermodal poden viatjar de manera gratuïta. També es pot realitzar amb la targeta bancària; en aquest cas, el cost fins al far, si s’accedeix al bus des del Port de Pollença, és de 1,80 euros, i des d’Alcúdia, de 2,70 euros. A més, amb la mateixa targeta bancària poden viatjar fins a cinc persones i aconseguir descomptes per usuari.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades