Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Des d'avui primer de juliol, no es pot accedir amb vehicle privat
I a Menorca, el canvi en la mobilitat per accedir a la zona de Favàritx durant l’estiu, s’ha completat avui amb l’entrada en funcionament de la línia d’autobús que connecta Maó amb aquesta zona protegida. El bus complementa el nou aparcament que ja va entrar en funcionament la setmana passada.
És el tercer estiu que opera aquesta línia que connecta l’estació d’autobusos de Maó amb el Far de Favàritx on, des d’avui primer de juliol, no es pot accedir amb vehicle privat. L’any passat, amb sis expedicions diàries (tres de matí i tres de capvespre) va tenir més de 9.300 usuaris. Enguany repeteix el nombre de freqüències i manté els preus de la temporada passada.
El preu del bitllet des de Maó és de 3 euros amb 50 cèntims per trajecte, però es redueix per als usuaris del nou aparcament.
I els primers a fer ús de l’aparcament consideren necessària aquesta oferta de transport públic per evitar haver de caminar més de mitja hora a ple sol.
Però algun usuari ja ha reclamat que des de l’aparcament al far el trajecte sigui gratuït.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella