Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'home, de 53 anys, va ser arrossegat per una ona
El cadàver del turista alemany que ahir va morir arrossegat per una ona a Santanyí està pendent de ser repatriat. Ell i els seus dos fills varen caure a l’aigua. La seva dona va aconseguir retenir la nina per evitar que fos engolida per la mar, però no va poder ajudar el seu marit i el seu fill. Uns treballadors que hi havia a la zona es varen llençar amb un caiac i els varen treure a tots dos de l’aigua. El petit estava bé, però no es va poder fer res per salvar la vida del seu pare, que estava en aturada cardiorespiratòria. Tenia 53 anys.
Aquest va ser l’incident més greu dels molts que ahir es varen produir a la mar. Una rissaga generalitzada es va notar a Menorca i a molts punts de Mallorca.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou