Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'Ajuntament de Ciutadella proclama la Junta amb els caixers que acompanyaran en el bienni
L’Ajuntament de Ciutadella proclama avui dimarts la Junta de Caixers de Sant Joan del nou bienni. Dos anys en què presidirà les festes Borja Saura García, el primer de la seva família de nobles que ha estat nomenat pel càrrec en els darrers 28 anys. Un caixer senyor sense casa senyorial que ja ha decidit sortir a la festa des de l’edifici de Cas Comte, as Born.
Nascut a Ciutadella fa 47 anys però resident a Mèxic, ja ha tancat la composició de la junta. Durant tot l’any es prepararà amb repetides visites a Menorca. Son pare, que va sortir l’any 1962, és qui més l’aconsella, però també el seu germà i el seu cosí, els darrers Saura que han sortit a la qualcada.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13