Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Espera amb més forces presidir la qualcada l'any que ve
El caixer senyor Borja Saura encara intenta assimilar la decisió, presa divendres, de suspendre enguany les festes i deixar Ciutadella sense Sant Joan. En declaracions al programa Els Dematins, Saura ha dit que l’opció de posposar la celebració a final d’estiu era precipitada. La desaconsellaven també els caixers pagesos i altres membres de la seva junta. Així que, després de consultar l’ajuntament i totes les parts, s’acordà per consens suspendre enguany la festa. Açò fa, però, que agafi amb més forces l’any que ve el repte de presidir la qualcada de les festes.
Però ara el que l’urgeix és poder tornar a Mèxic, on resideix habitualment, ja que el confinament l’ha sorprès mentre era a Menorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania