“Vull ballar amb tu” és la darrera incursió musical del mallorquí Baaldo. Ens trobam amb ell a Santa Ponça, coincidint amb les festes del Rei en Jaume. Una cita clau al seu darrer single.
Ell engloba la seva música dins el pop, tot i que no tanca les portes a cap estil. És quelcom trencador, ja que fusiona música urbana amb arrels i tradicions.
A finals d’any, Baaldo publicarà el seu primer disc. De moment, el podreu trobar aquest divendres a les festes del Rei En Jaume, punxant i ballant amb tots vosaltres.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui