CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els fitxers, en 6 idiomes, es poden descarregar al mòbil
El Consell de Menorca ha creat una web específica per a mostrar una guia del Camí de Cavalls. S’ha plantejat per recórrer cadascun dels 20 trams en els quals es divideix aquest camí públic que volta l’illa, amb píndoles sobre els elements històrics, culturals i naturals que s’hi troben.
També inclou informació tècnica, com la distància o els desnivells i alertes de seguretat i riscos. Els fitxers, en 6 idiomes, es poden descarregar al mòbil, per consultar-los durant l’excursió.
El projecte, diuen els seus programadors, és continuar incorporant informació actualitzada d’interès.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els fets han ocorregut aquest dijous a la nit
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments