societat
Avancen les obres d’instal·lació del cable submarí que ha de connectar Menorca amb Mallorca. Aquest dilluns ha quedat tallat el camí de Sant Joan de Missa a Ciutadella per on s’ha de soterrar l’estesa. Els vehicles dels veïns i l’accés a les platges verges del sud s’han desviat al camí de s’Hort de ses Taronges i la carretera de Cala Blanca fins que es restitueixi l’asfalt.
Està previst que el camí es pugui reobrir d’aquí a tres setmanes. Les obres hauran de continuar fins arribar a Cala en Bosc, on el cable entrarà dins la mar fins Artà, per enllaçar amb la xarxa mallorquina.
El cost total de la inversió és de 84 milions d’euros.
Cercador |
Sempre que les restriccions ho permetin, les jornades professionals també se celebraran de forma semipresencial
S'exigeix als viatgers de CCAA amb una incidència a 14 dies superior a 100 casos
En les darreres hores s'han detectat a Eivissa 4 casos nous de coronavirus i la incidència a 14 dies a...
La Delegació del govern espanyol ha informat que es podrà realitzar complint amb les mesures sociosanitàries contra la covid