Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Fins el 25 de gener, s'haurà de fer la volta per accedir a les platges verges del sud
Avancen les obres d’instal·lació del cable submarí que ha de connectar Menorca amb Mallorca. Aquest dilluns ha quedat tallat el camí de Sant Joan de Missa a Ciutadella per on s’ha de soterrar l’estesa. Els vehicles dels veïns i l’accés a les platges verges del sud s’han desviat al camí de s’Hort de ses Taronges i la carretera de Cala Blanca fins que es restitueixi l’asfalt.
Està previst que el camí es pugui reobrir d’aquí a tres setmanes. Les obres hauran de continuar fins arribar a Cala en Bosc, on el cable entrarà dins la mar fins Artà, per enllaçar amb la xarxa mallorquina.
El cost total de la inversió és de 84 milions d’euros.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13