Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El servei d'autobús, posat en marxa experimentalment el mes de maig, ha transportat 47.000 persones
A partir d’avui ja es pot accedir a la platja de Macarella amb vehicle propi. El bus que connectava la famosa cala de la cost sud del municipi va deixar d’operar ahir dilluns, amb més de 94.000 bitllets venuts aquesta temporada.
L’accés en bus a Macarella ha agreujat la saturació de l’aparcament a les platges veïnes de Son Saura i Cala en Turqueta, però ha reduït la conflictivitat en el camí que dona accés a totes les cales verges de la costa sud de Ciutadella. Tant és així que, a diferència d’altres estius, la Policia Local només ha hagut d’intervenir per casos d’emergència.
El que no ha estat a punt és el pàrquing que havia de servir per deixar el cotxe als qui empraven l’autobús. S’ha posat en marxa fa uns dies, coincidint gairebé amb el final de la prova pilot d’accés a Macarella només en bus. Segons l’ajuntament faltava instal·lar-hi els senyals verticals.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata