Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Després de visitar Menorca i Mallorca "Reacció" arriba a Eivissa
El segon trimestre d’enguany 193 dones varen ser víctimes de violència de gènere, un 25 per cent més que al mateix període de 2017. Després de passar per Menorca i Mallorca, el missatge “Reacció” aterra a Eivissa a bord d’aquest camió que des de dilluns recorre diferents instituts de l’illa en una iniciativa de l’institut balear de la dona.
La seva funció és també recollir signatures d’adhesió al pacte social contra les violències masclistes. En cinc dies d’itinerari per l’illa n’han aconseguit més d’un centenar.
El camió pararà demà al “Femme”, el Festival Feminista d’Eivissa que celebra aquest cap de setmana la seva primera edició al Parc Reina Sofia.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora