Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'associació frissona denuncia que no es propicia la incorporació dels joves al sector
La Fira del Camp no arriba en bon moment per al sector. Perquè als problemes econòmics per la sequera, els 38 dies que fa que no plou a Menorca, s’hi afegeix el retard en les ajudes que reben els pagesos. Un fet que dificulta que s’incorpori gent jove al camp i que ja ha provocat, segons l’associació frissona balear, que s’hagin donat de baixa 48 llocs en els darrers quatre anys a les illes, la gran majoria a Menorca.
Tot i així, Menorca concentra encara 120 de les 141 finques amb ramat vaquí que romanen actives a Balears i té quasi 10.000 de les 12.700 vaques censades arreu de la comunitat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat