Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Hi ha hagut actes incívics que contravenen la normativa de la zona d'acampada
Personal de vigilància privada supervisarà des d’aquest cap de setmana les tres zones d’acampada de Lluc. L’Ibanat ha pres la decisió, després que en els darrers caps de setmana s’hagin reportat queixes de renous i botellades.
Els tècnics de l’Ibanat vigilen la zona de les vuit del matí fins a les set de l’horabaixa. És precisament a partir d’aquesta hora quan, en els darrers caps de setmana, hi ha hagut persones que entraven a la zona d’acampada fora d’horari i sense permís d’acampada. S’ha informat de comportaments incívics, com ara excés de renou i botellades.
Des d’aquest cap de setmana, la seguretat privada vigilarà de les set de l’horabaixa fins a les cinc de la matinada les tres zones d’acampada, sa Font Coberta, es Pixarells i Marjanor. Un operatiu que estarà actiu tots els divendres i dissabte d’agost i setembre. Vigilaran que s’acompleixi la normativa sanitària i de renous i ús del foc, a més d’evitar que se superin les aforaments permesos.
Els campistes aplaudeixen la mesura, en considerar que trasllada seguretat per gaudir d’uns dies de calma i tranquil·litat a Lluc.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys