El Ca’n Ventura ha conseguit vèncer les dues primeres mànegues, molt ajustades, per 28-30 i 26-28. La tercera ha estat més còmode, amb triomf per 18-25. La decepció ha estat l’Ushuaïa, que ha caigut contra el Terol, i perd una altra oportunitat d’aconseguir el somni d’aixecar un títol de Copa.
ParabénsMarcos Dreyer e equipe!Aqui no Brasil sua família e muitos amigos acompanham seus jogos.Sucesso Ca’n Ventura! Ligados na final! Bom jogo!
Grande Marcos Dreyer, todo un ejemplo de jugador, líder y ahora entrenador, estamos todos contigo, animando a tu equipo! Un gran sueño realizandose. Enhorabuena, eres todo un campeón!
És el balanç d'aquest diumenge per mor de les vagues de tripulants de cabina de Ryanair i dels controladors de...
El menorquí es centra en recuperar-se del Tour de Suïssa, que el va deixar molt tocat
Mavi García és la gran triomfadora del cap de setmana amb dos metalls daurats