Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Més de 300 vaixells esperen per travessar-lo
El canal de Suez continua intransitable per quart dia consecutiu, mentre totes les esperances estan posades en els intents d’arrossegar al súper portacontenidors ‘Ever Green’, encallat en la sorra d’una de les ribes i travessat de costat a costat.
Entre avui i demà es realitzaran nous intents de moure el gegantesc vaixell, de 400 metres d’eslora, amb diversos vaixells remolcadors, la principal opció per a desbloquejar el canal ara mateix, tal com va explicar el cap de l’Autoritat del Canal de Suez, l’almirall Osama Rabie.
No obstant això, en la seva primera compareixença davant la premsa, va admetre que no pot oferir una estimació de quant temps es trigarà a restablir el trànsit pel canal, pel qual passa més del 10% del comerç a nivell mundial i el 25% dels contenidors de mercaderies.
Alguns tècnics esperen que avui es pugui remolcar l’embarcació de 400 metres d’eslora, gràcies a la marea. Mentrestant, ja hi ha més de 300 vaixells esperant travessar pel canal.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat