Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
El Reial decret que el regularà a Espanya serà important, però encara molt restrictiu, segons els experts
“Fa deu anys que a n’Eduardo li varen diagnosticar esclerosi múltiple, una malaltia que el fa estar en cadira de rodes i amb molts dolors. Quan té mal, fuma marihuana per calmar el dolor. Considera que és el seu medicament, però l’ha d’anar a cercar al mercat negre.
Perquè el cànnabis medicinal a Espanya encara no està regulat, tot i que es preveu que aviat se n’aprovi un Reial decret. És el que espera en Miquel Galmés, molt amic de n’Eduardo. És per ell que ha creat Bio Island XXI, una empresa que investiga sobre el cànnabis medicinal i que aquest divendres ha organitzat una jornada científica i tècnica sobre la qüestió, conjuntament amb la UIB.
La nova llei serà un avanç important. N’Eduardo se’n podrà beneficiar com a malalt d’esclerosi múltiple. També podran fer-ne ús els pacients que facin quimioteràpia, els que tenguin formes greus d’epilèpsia refractària i els que pateixin dolor crònic refractari.
Però consideren que és una llei molt restrictiva i que caldrà ampliar-la molt més.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa