Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El Reial decret que el regularà a Espanya serà important, però encara molt restrictiu, segons els experts
“Fa deu anys que a n’Eduardo li varen diagnosticar esclerosi múltiple, una malaltia que el fa estar en cadira de rodes i amb molts dolors. Quan té mal, fuma marihuana per calmar el dolor. Considera que és el seu medicament, però l’ha d’anar a cercar al mercat negre.
Perquè el cànnabis medicinal a Espanya encara no està regulat, tot i que es preveu que aviat se n’aprovi un Reial decret. És el que espera en Miquel Galmés, molt amic de n’Eduardo. És per ell que ha creat Bio Island XXI, una empresa que investiga sobre el cànnabis medicinal i que aquest divendres ha organitzat una jornada científica i tècnica sobre la qüestió, conjuntament amb la UIB.
La nova llei serà un avanç important. N’Eduardo se’n podrà beneficiar com a malalt d’esclerosi múltiple. També podran fer-ne ús els pacients que facin quimioteràpia, els que tenguin formes greus d’epilèpsia refractària i els que pateixin dolor crònic refractari.
Però consideren que és una llei molt restrictiva i que caldrà ampliar-la molt més.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús