Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Artistes com Dubtropical Band i Fatta Outta Soulstereo Sound System acompanyaran al sobrenomenat "padrí del Dancehall"
123
El cantant de reggae Johnny Osbourne actuarà l’11 de juliol a Eivissa dins de la segona edició del Rototom Launch Party. En concret, el festival tindrà lloc a Las Dalias.
El cantant va néixer el 1947 i va aconseguir l’èxit a la fi dels 70 i pels voltants dels 80 amb temes com Buddy Bye, Hissi Cream Love i Water Pumping.
Després de participar com a cantant en diversos grups de soul i de reggae, es va convertir en una dels vocalistes més sol·licitats de Jamaica.
També va ser el vocalista principal de The Wildcats o de Ishan People i va gravar per a nombrosos estudis musicals de Jamaica i el Canadà.
Segons l’organització, ara l’artista jamaicà arriba a Eivissa de la mà d’un dels festivals de reggae “més importants” del món que se celebra en diferents destinacions de tota Europa i que compleix aquest any 26 edicions d’història.
Artistes com Dubtropical Band i Fatta Outta Soulstereo Sound System acompanyaran al sobrenomenat “padrí del Dancehall” en l’escenari eivissenc.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet