El compositor basc ha rebut, en mans de la reina Letícia, el premi Master of Cinema del festival Atlàntida en una gala clausura amb aplaudiment silenciós per a María Valverde i Gustavo Dudamel i amb el so de la guitarra flamenca del flamant Yerai Cortés
Aquest diumenge vespre, té lloc la cloenda de l’Atlàntida Mallorca Film Fest al pati de la Misericòrdia de Palma. L’esdeveniment compta amb la presència destacada de la reina Letícia i inclou el lliurament del premi Master of Cinema al reconegut compositor de cinema Alberto Iglesias. La gala també ha comptat amb l’actuació especial del flamant guitarrista Yerai Cortés, un dels noms més destacats de la música flamenca actual.
Un dels moments destacats de la vetlada ha estat la projecció del film El canto de las manos, el debut com a directora de l’actriu María Valverde. El film narra la història de personatges sords i la seva relació amb la música com a refugi i esperança. La pel·lícula inclou la música del director d’orquestra veneçolà Gustavo Dudamel, qui, juntament amb la directora, ha assistit a l’esdeveniment.
També en aquesta gala de clausura s’han conegut els films guanyadors del festival en les diferents categories, entre els quals cal destacar el Premi Talent Balear al millor Curtmetratge que ha estat per a ‘Eixam’, coproduït per IB3, de la directora novell Eugenia Sampedro.
La gala ha estat presentada pels periodistes Carlos de Vega, responsable de l’Àrea Audiovisual d’El País, i Míriam García, cap de Comunicació Corporativa i Mitjans Digitals d’IB3 i ha estat retransmesa en directe per IB3 Televisió i també per IB3.org/directe, amb els comentaris de Margalida Mateu i Maria Pons.
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre