Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els manescals recomanen vacunar els cans contra la malaltia i ara ja no només durant la primavera
La leishmaniosi és una malaltia que afecta principalment als cans, però que també poden patir les persones. La transmet un moscard i és una malaltia típica de la zona mediterrània. La calor, poc habitual dels mesos d’hivern n’ha avançat l’aparació. És per això que els manescals recomanen vacunar els cans contra la malaltia i ara ja no només durant la primavera sinó durant tot l’any.
La vacuna miminitza els efectes en cas que el ca es contagii, ja que és una malatia greu, i cada vegada són més els propietaris de cans que els vacunen. Els manescals recomanen que la vacuna es combini amb altres sistemes de protecció, com el collar anti-moscards o les pipetes protectores.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores