L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Els experts el qualifiquen d'històric i adverteixen que ens haurem d'acostumar a aquestes condicions climàtiques
Aquest diumenge tenim una mica de vent, però si hem de descriure l’any 2022, podríem dir: calor, poca pluja i fenòmens atmosfèrics extrems. Els experts el qualifiquen d’històric i adverteixen que ens haurem d’acostumar a aquestes condicions climàtiques.
Tomàs Salom, meteoròleg d’IB3, ha explicat que “hem tengut anomalies sempre superiors als dos graus, i això no és habitual. Mesos com el del juny o desembre passat han estat extraordinaris, gairebé hem arribat als 3 graus d’anomalia, una autèntica barbaritat en aquest sentit”. A més, ha destacat les temperatures nocturnes, ja que “hem tengut una barbaritat de nits tropicals i tòrrides”. També ha ressaltat que la temperatura de la mar ha estat dos graus superior del que tocaria i que les precipitacions han estat desiguals, efímeres i de petites dimensions. Amb tot, s’han encadenat més incendis forestals i fenòmens adversos.
Una situació a la qual ens haurem d’acostumar, ja que “el canvi climàtic causa una magnificació i intensificació dels extrems” ha explicat.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve