Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un canvi de paradigma en què tot són beneficis i recupera les nostres tradicions
La crisi climàtica canvia la fisonomia del paisatgisme i decoració de jardins a les Illes. Experts demanen tornar a opcions més mediterrànies i més sostenibles per decorar els jardins de les Illes.
Els jardins són l’expressió de la nostra relació amb la naturalesa. Per això, la realitat actual, de canvi climàtic i sequera, requereix una evolució cap a uns jardins i un paisatgisme més sostenible. Un canvi de paradigma en què tot són beneficis i que, en realitat, es tracta de recuperar les nostres tradicions.
Precisament, aquest centre de jardineria ve de guanyar els prestigiosos Premis nacionals Trompa Verda, d’IberFlora, un concurs que cerca reconèixer el treball dels creadors de contingut relacionat amb el paisatgisme i la jardineria.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat