Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Javier Arranz considera que encara no som conscients de les mesures de seguretat que s'han de prendre quan sortim de casa
Canviar de fase suposa també augmentar el risc de contagi, ja que hi haurà més contacte. Segons el portaveu del Comitè de Malalties Infeccioses de les Balears, Javier Arranz, la societat no és conscient de les mesures de seguretat que s’han de prendre quan sortim de casa.
Les Illes Balears compleixen amb tots els paràmetres sanitaris per continuar amb la desescalada, però un gran gruix de la societat no és conscient del perill que suposa adquirir aquestes noves llibertats.
El portaveu del comitè de malalties infeccioses de les Balears insisteix que aquests dies en la fase 1 s’han vist imatges a les terrasses que no li han agradat.
Aquestes males pràctiques són les que poden causar un repunt de contagiats, ja que només aquelles persones que han passat el coronavirus han creat anticossos, i per tant, ara mateix, el 97 per cent de la població de les Balears és susceptible a contagiar-se.
És precisament a la tardor-hivern quan s’espera que a les Balears hi pugui haver un nou brot de la COVID-19
Per l’experiència amb altres infeccions, s’espera que aquest nou brot sigui manco intens i amb manco població afectada, ja que el virus s’acostuma a l’espècie humana i va essent manco patogen.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix