Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Auguren que rebran l’autorització definitiva per part del Consell a l’octubre
82
Nou retard en el projecte de gasificació de Menorca. La modificació del traçat per on ha de passar la canalització principal s’ha hagut de modificar, el que ha retardat encara més l’arribada del gas natural. Els terminis anunciats per la pròpia empresa establien que al setembre s’iniciaria el subministrament als primers clients. Ara, auguren que rebran l’autorització definitiva per part del Consell a l’octubre. I serà aleshores quan començaran els treballs de construcció de les plantes d’emmagatzematge i la xarxa de distribució.
Gas Natural Fenosa, ara anomenada Nedgia, ha modificat el traçat del gasoducte que ha de creuar l’illa, tal com li reclamava el Consell de Menorca. Així doncs, ara ja no discorre per sota la carretera sinó que s’han cercat camins alternatius. Ja han presentat el projecte corresponent a la zona de Maó, esperen presentar al juliol el de Ciutadella. El de Es Mercadal s’està elaborant a hores d’ara, de manera consensuada amb el Consell, asseguren.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments