L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Responsables de la conselleria calculen que els habitatges a preu limitat de compra resulten un 38% més barats i els de lloguer un 76% inferiors que el mercat lliure
La possibilitat que recull el decret de mesures urgents en matèria d’habitatge de reconvertir locals existents en habitatges és un dels aspectes que més interessa als ajuntaments de Menorca. També el que fa referència a crear-ne en terrenys d’equipaments públics. Ho ha exposat la consellera d’Habitatge, Territori i Mobilitat, Marta Vidal, després de reunir-se amb representants del Consell i dels ajuntaments de l’illa per abordar aspectes tècnics i els dubtes que genera el desplegament de les mesures.
La consellera Vidal ha assegurat, en sortir de la trobada, que la majoria dels municipis de Menorca estan disposats a aplicar el decret. Fins i tot, els consistoris que s’hi van mostrar totalment o parcialment desfavorables (Maó, es Mercadal i Ciutadella no es tanquen en banda a aprofitar-ne alguna part.
Els responsables de la conselleria també han comparat la nova figura d’habitatge a preu limitat amb el mercat lliure de reformes. El director general d’Habitatge i Arquitectura, José Francisco Reynés, ha detallat que, en el cas dels de compra, amb un preu limitat que oscil·laria entre els 118.000 euros i els 241.000, resultarien un “38% més barats“; mentre que en els lloguers la forquilla oscil·la entre els 441 i els 905 euros, fet que suposa “un 76% inferior” al del mercat lliure.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve