De moment, el vicari general de la diòcesi i rector de Sencelles, Costitx i Biniali, Pep Adrover, assumirà el seu càrrec en les parròquies
El rector de Campanet, Moscari i Búger, Joan Femenia, ha comunicat al Bisbat de Mallorca la seva intenció d’abandonar el ministeri del sacerdoci.
La renúncia ha estat per motius personals, ja que s’ha enamorat d’una dona, segons han indicat fonts pròximes a Europa Press.
La decisió d’abandonar l’exercici del sacerdoci va ser comunicada a principis d’aquesta setmana al bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull.
De moment, el vicari general de la diòcesi i rector de Sencelles, Costitx i Biniali, Pep Adrover, assumirà el seu càrrec en les parròquies.
Segons han explicat des del Bisbat, el procés per abandonar el ministeri del sacerdoci comença amb una instància i, posteriorment, s’inicia un procés canònic que necessita finalment la signatura del Papa.
Una vegada que acabi aquests passos, Femenia deixarà de ser sacerdot públicament.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge