Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
De moment, el vicari general de la diòcesi i rector de Sencelles, Costitx i Biniali, Pep Adrover, assumirà el seu càrrec en les parròquies
292
El rector de Campanet, Moscari i Búger, Joan Femenia, ha comunicat al Bisbat de Mallorca la seva intenció d’abandonar el ministeri del sacerdoci.
La renúncia ha estat per motius personals, ja que s’ha enamorat d’una dona, segons han indicat fonts pròximes a Europa Press.
La decisió d’abandonar l’exercici del sacerdoci va ser comunicada a principis d’aquesta setmana al bisbe de Mallorca, Sebastià Taltavull.
De moment, el vicari general de la diòcesi i rector de Sencelles, Costitx i Biniali, Pep Adrover, assumirà el seu càrrec en les parròquies.
Segons han explicat des del Bisbat, el procés per abandonar el ministeri del sacerdoci comença amb una instància i, posteriorment, s’inicia un procés canònic que necessita finalment la signatura del Papa.
Una vegada que acabi aquests passos, Femenia deixarà de ser sacerdot públicament.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida