Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
La premsa italiana publica aquest divendres una carta de l'any 2015 del cardenal mallorquí en la qual detallava com actuar contra el capellà francès Bernard Preynat, acusat d'abusos
130
El Vaticà va dictar instruccions per a tapar i evitar que el cas d’un capellà francès acusat d’abusos sexuals es convertís en un escàndol mediàtic.
La premsa italiana publica aquest divendres una carta de l’any 2015 del cardenal mallorquí Lluís Ladaria, actual secretari de la Congregació per a la Doctrina de la Fe, en la qual detallava com actuar contra el capellà francès Bernard Preynat, acusat d’abusos, per a “evitar l’escàndol públic” i també que contactés amb menors.Ladaria va escriure aquesta carta quan era el secretari de l’organisme del Vaticà encarregat d’analitzar els casos d’abusos sexuals.
Segons el diari italià ‘Domani’, que publica el document, el cardenal mallorquí ja va donar les mateixes instruccions l’any 2012 en el cas d’un altre capellà italià acusat d’abusos a menors.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals