Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els principals carrers de Sant Francesc han estat animats per la música del grup Aiyé Batucada
I els carrers d’Eivissa s’han omplert de color en la rua que s’ha iniciat a l’avinguda de Santa Eulàlia i que ha finalitzat al Passeig de Vara de Rey. 34 carrosses hi han participat aquest any, a més de gent que l’ha fet en parelles o de manera individual. S’ha vist de tot: des d’equips de futbol americà, la jet set dels hipòdroms o comparses tradicionals de països llatinoamericans . Segons l’Ajuntament d’Eivissa, més de 1.600 persones hi han participat, entre grups de ball, associacions i centres educatius, a més de gent arribada d’altres parts del món.
A Formentera, la rua ha sortit des de l’aparcament de Sa Senieta, on els participants també han fet la inscripció per al concurs de disfresses. La caravana de carrosses ha recorregut els principals carrers de Sant Francesc animades per la música del grup Aiyé Batucada. Han passat per l’avinguda del Pla del Rei, el carrer d’Eivissa, al carrer de Jaume Primer, per finalitzar a la plaça de la Constitució.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals