Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els principals carrers de Sant Francesc han estat animats per la música del grup Aiyé Batucada
I els carrers d’Eivissa s’han omplert de color en la rua que s’ha iniciat a l’avinguda de Santa Eulàlia i que ha finalitzat al Passeig de Vara de Rey. 34 carrosses hi han participat aquest any, a més de gent que l’ha fet en parelles o de manera individual. S’ha vist de tot: des d’equips de futbol americà, la jet set dels hipòdroms o comparses tradicionals de països llatinoamericans . Segons l’Ajuntament d’Eivissa, més de 1.600 persones hi han participat, entre grups de ball, associacions i centres educatius, a més de gent arribada d’altres parts del món.
A Formentera, la rua ha sortit des de l’aparcament de Sa Senieta, on els participants també han fet la inscripció per al concurs de disfresses. La caravana de carrosses ha recorregut els principals carrers de Sant Francesc animades per la música del grup Aiyé Batucada. Han passat per l’avinguda del Pla del Rei, el carrer d’Eivissa, al carrer de Jaume Primer, per finalitzar a la plaça de la Constitució.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila