Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
No s'aplicarà a ordinadors portàtils fins a l'abril de 2026
A partir d’aquest dissabte, podrem carregar el mòbil, la tauleta, la càmera o els auriculars amb el mateix aparell. El carregador universal és ja obligatori a tot Europa. L’objectiu d’aquest canvi és oferir més comoditat a l’usuari per adquirir aquests equips sense comprar també el dispositiu de càrrega i, sobretot, per aconseguir un menor impacte mediambiental amb la reducció de residus electrònics.
Europa va fer els primers passos el 2013. Ha estat un llarg camí fins a aconseguir que les empreses es posassin d’acord en un punt: tots els aparells electrònics han de ser compatibles amb un model de carregador de bateria universal. L’USB-C és el tipus de connector que es va destinar a ser universal i obligatori. Aquesta obligació inclourà també els ordinadors portàtils a partir d’abril del 2026.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora