El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La intenció és facilitar l'entrada i sortida a les Àrees de Circulació Restringida dels barris de la Marina i Dalt Vila
El carrer Bartomeu Vicent Ramon, canvia de sentit a partir d’avui. L’entrada serà per la zona del port i la sortida per l’avinguda Ignasi Wallis.
La intenció és facilitar l’entrada i sortida a les Àrees de Circulació Restringida dels barris de la Marina i Dalt Vila. El punt d’entrada d’aquests barris està ubicat al principi del carrer de Compte de Rosselló i segons els criteris tècnics i de la policia local d’Eivissa, el nou sistema d’accès i el canvi de sentit d’aquest carrer faran més segura i fàcil la circulació. Segons diuen, s’evitaran els embossos al control d’accès i es facilitarà la sortida de vehicles de la ciutat.
Molts ciutadans estan d’acord amb el canvi però alguns s’han mostrat en contra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits