La Fiscalia investiga els vessaments d’AENA al Parc Natural de ses Salines
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Les actuacions, pressupostades en 800.000 euros, s'allargaran encara quatre mesos
Aquesta setmana s’han reprès les obres al carrer Mallorca de Ciutadella, que han estat paralitzades durant l’estiu, i que des d’ahir ja no es pot circular en el primer tram, entre la Plaça des Pins i l’institut Josep Maria Quadrado.
L’empresa constructora, que ja ha enllestit la rotonda de Sa Platja Gran, està actuant ara a l’encreuament del carrer Mallorca amb Bisbe Comes i Ferreries. Bisbe Comes admet doble sentit d’entrada i sortida, però només per residents, i la resta del carrer, fins a l’institut, només està obert per a vianants.
L’única conseqüència és que aquests canvis carreguen més de trànsit el carrer Degollador que, en hores punta, en pateix les conseqüències, amb cert embús circulatori.
Les obres, pressupostades en 800.000 euros, s’allargaran encara 4 mesos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Vol saber si com ha denunciat Aliança per l'Aigua podria existir un delicte ambiental
Va ser un dels fundadors del Partit Socialista a les Illes Balears