La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
És un nou tram de 845 metres de longitud que estarà situat entre el carrer Músic Marí Mayans i el carrer de ses Alzines
Ja s’han iniciat les obres d’ampliació del carril bici de l’avinguda Sant Jordi. Es tracta de la construcció impulsada per les les regidories de Mobilitat i Vies Públiques de l’Ajuntament d’Eivissa, que té un termini de dos mesos de treballs, segons el projecte. És un nou tram de 845 metres de longitud que estarà situat entre el carrer Músic Marí Mayans i el carrer de ses Alzines.
Suposa la continuació del carril bici de l’avinguda Sant Jordi executat el 2010, quan es va realitzar el tram comprès entre l’avinguda de la Pau i el carrer Font i Quer.
Es tracta d’una nova ampliació del carril bici, atès que l’any passat es va executar el tram que transcorre des del carrer Font i Quer fins al carrer del Músic Marí Mayans. El pressupost de l’obra està cobert íntegrament per l’Ajuntament d’Eivissa i el Consell Insular, al 50 per cent per cadascuna de les parts.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima