Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La presidenta de la comissió, la popular Dolors Montserrat, ha decidit mantenir oberta la petició d'informació al Govern i al Consell
 
                        Discussió aferrissada ahir al Parlament Europeu. Debat a la comissió de peticions sobre el cas dels 15 menors tutelats per l’Institut Mallorquí d’Afers Socials que foren víctimes d’abusos sexuals i que es destapà arrel d’un cas la Nit de Nadal de 2018. La petició d’ahir sorgia d’un empresari eivissenc, José Luis Sánchez Saliquet, que va anar a llistes de Vox a les darreres eleccions al Senat.
A la petició de Sánchez Saliquet se’n suma una altra, d’una ciutadana mallorquina, registrada el desembre.
Per tot, la presidenta de la comissió, la popular Dolors Montserrat, ha decidit mantenir oberta la petició d’informació al Govern i al Consell, així com a les autoritats espanyoles. L’eurodiputada popular Rosa Estaràs, que va demanar com a darrer recurs si no obtenen la informació fer una missió insitu a Mallorca.
Un dels aspectes que van sorgir al debat, el procés d’infracció obert contra el govern espanyol, entre altres 22 països, per no haver inclòs al seu marc legal la directiva europea contra abusos a menors.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
