Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Riera assegura que col·laborarà en la investigació
El cas Núria Riera arribarà aquest dimarts al ple del Parlament. Socialistes i Més per Mallorca ja han sol·licitat un canvi de preguntes per demanar sobre aquesta qüestió als membres del govern. L’oposició critica que tot i tenir dades que demostren l’absentisme de Riera com a funcionària, no s’hi hagin pres mesures. Mentrestant, Vox ha evitat pronunciar-s’hi, ja que assegura que és un tema intern d’un altre partit.
Per la seva part, els populars han dit que no es volen precipitar i que estan en espera dels resultats de la investigació interna.
En una publicació a la xarxa social X, Núria Riera, ha assegurat que col·laborarà perquè es puguin dur a terme les comprovacions necessàries per esclarir si compleix o no el seu horari de feina a la funció pública.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou