Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'habitatge ha estat l'altre punt d'enfrontament entre l'oposició i el Govern
Foto CAIB
227Socialistes i ecosobiranistes han demanat de nou que el govern actuï davant el possible absentisme de Núria Riera. Diuen que hi ha prou proves per obrir-li un expedient com a funcionària, però també reclamen mesures polítiques. El Govern insisteix que les mesures dependran de les conclusions de la investigació interna que es posarà en marxa.
L’oposició també ha carregat contra Prohens per la política d’habitatge. L’acusen d’inacció. Mentrestant la cap de l’executiu assegura que la inacció del govern anterior costa temps de revertir i que en un any i mig ja han posat al mercat deu vegades més habitatges que l’esquerra en vuit anys.
Per la seva part, el conseller de turisme ha assegurat que abans de final de mes presentaran un paquet de mesures concretes per pal·liar els problemes de massificació.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals