Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
124
El Casal de Joves de Sóller serà una realitat d’aquí a dos mesos. El projecte té un cost total de 130.000 euros, dels quals 9.000 estan subvencionats pel Consell de Mallorca.
Un espai que disposarà de diverses sales polivalents i que, ara mateix, roman en obres. El tinent de batle de Sóller, Carlos Darder, celebra que el projecte d’aquí a dos mesos ja pugui estar en marxa per oferir un centre al jovent del municipi.
El Consell de Mallorca atorga ajudes per un valor de 450.000 euros a ajuntaments i a entitats de lleure per impulsar les polítiques de joventut municipals i per afavorir les entitats del col·lectiu. El conseller insular de Promoció Econòmica, Jaume Alzamora, explica que 9.000 euros d’aquesta partida s’han destinat per aquest centre a Sóller. La convocatòria dels ajuntaments ja està oberta i la de les entitats juvenils hi estarà a partir de dissabte.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable