Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El museu militar ha celebrat una jornada d'activitats per fer-se conèixer entre els ciutadans
Militars explicant la història del castell als visitants.
22El Castell de Sant Carles, a Palma, ha obert les portes avui, i coincideix amb els actes festius de Sant Sebastià. Una oportunitat perquè la gent conegui la fortalesa i participi en les activitats que s’han organitzat. Voluntaris vestits d’època han contat històries del castell. Les famílies s’han animat a pujar-hi.
Els més petits tenien preparades tota mena d’activitats, circuits per demostrar destreses i aturada a dos cotxes de la Segona Guerra Mundial. De fet, els infants han pogut gaudir i molt, amb un taller en què els han maquillat la cara o han pintat figuretes. I el Museu Militar, una oportunitat per conèixer anècdotes de segles passats.
Una jornada per saber la història militar del castell, construït pel Rei Felip III a petició dels comerciants perquè es defensàs la ciutat.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions