Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Enguany 105 comerços i restaurants de Ciutat estan reconeguts en el llistat
La drogueria Olmos al centre de Ciutat és un dels establiments que s’incorporen enguany al catàleg d’emblemàtics de l’Ajuntament de Palma. El comerç obrí fa 68 anys i ara, amb la 3a generació al capdavant del negoci, intenta resistir a la competència amb les grans cadenes comercials i a les compres per internet.
No tendrà, en canvi, relleu generacional, l’Elèctrica Iberoamericana del carrer de la Ferreria, que també ha entrat dins el catàleg. En Llorenç Joan Sabater va heretar el negoci del seu pare i ven components elèctrics i peces antigues que no es troben enlloc més.
En total, el catàleg d’emblemàtics de Palma queda conformat enguany per 105 establiments. Segons ha informat l’Ajuntament, hi ha hagut 7 altes, 1 traspàs i una baixa. Per donar suport a la seva activitat, es crearà una línia específica de subvencions que té un pressupost de 100.000 euros.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys