El tècnic valencià abandona la banqueta pitiusa després d'una temporada i mitja
200
La Segona Federació ja s’ha cobrat la seva primera víctima als equips balears. El CD Eivissa ha destituït el seu entrenador. Així, Raúl Garrido, que havia renovat aquest mateix any, abandona la banqueta de l’equip pitiús una temporada i mitja després de la seva arribada. El CD no viu un bon moment. Ha perdut quatre dels seus darrers cinc partits i es troba a les posicions de descens.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística