Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

L'equip de Raúl Casañ es manté líder amb ple de victòries després de quatre jornades
El CD Eivissa continua líder de Tercera Divisió després d’aconseguir la quarta victòria consecutiva en aquest inici de lliga. Els de Raúl Casañ sumen els tres punts en la visita a Binissalem. El partit es resol a la segona meitat. Gol en pròpia porta de Zamorano, després d’una centrada lateral. Carlos Fernández fa el 0-2 definitiu després d’una bona combinació per banda.
El segon classificat és el filial mallorquinista. L’equip de Gustavo Siviero va aconseguir una victòria per la mínima contra el Llosetense. Diego va fer l’únic gol del partit en el 57. El Mallorca B suma deu punts i se situa a dos del líder.
A sa Pobla, s’enfrontaven dos equips que encara no havien perdut. I després del partit, el Poblense d’Óscar Troya i el Platges de Calvià, de Carlos Martínez continuen invictes. Empat a zero sense oportunitats clares entre el tercer i el quart classificats.
Pel que fa a la classificació, el CD Eivissa es manté líder amb ple de victòries, el Mallorca B és segon, el Poblense tercer i el Platges quart, i tanca la zona de play-off el Collerense. Per la seva banda, el Sóller és coer. Precisament, els de la Vall empataren a 0 a Los Pinos contra l’Alaior. No hi va haver gols, però sí moltes ocasions per a un i l’altre equip en un partit entretingut i amb especial protagonisme per als porters: Álvarez i Monetti.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols