Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'obra és del reconegut arquitecte Rafael Moneo que ja ha realitzat tres projectes a Mallorca
El nou edifici de les bodegues Ribas de Consell ja és una realitat. Es tracta d’una obra del reconegut arquitecte Rafael Moneo que culmina així el seu tercer projecte a Mallorca.
Es tracta d’una construcció nova de 800 metres quadrats i tres plantes, dues d’elles subterrànies.
Aquesta infraestructura permetrà que la producció de vi blanc i rosat augmenti fins a un 20 per cent, amb capacitat de produir fins a 200.000 botelles.
Clara Moeo i Valerio Canal han estat els directors d’obra. En l’antic celler, que ja supera els 300 anys d’història, es continuaran elaborant els vins negres.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat