Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'equip de fossers fa feina per rehabilitar i difondre les singularitats de l'espai i aviat s'habilitarà un itinerari amb codis QR
Dia 30 es coneixerà el resultat de les votacions al millor cementeri d’Espanya del concurs que organitza la revista especialitzada ‘Adiós cultural’. L’únic de Balears que ha quedat finalista, i a tres categories diferents, és el de Felanitx. El guardó reconeix la feina de rehabilitació, educació i sensibilització. I és que, des de fa uns anys, l’equip de fossers del de Felanitx hi du a terme un interessant projecte de dinamització i visibilització des de fa uns anys.
Estan treballant també amb la regidoria de turisme, en l’el·laboració d’un itinerari cultural amb codis QR, vinculats a la nova plana WEB del cementeri que han editat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania